Borsa de treball - Fundació Escola Cristiana

SINGUERLIN
Data publicació25/04/2024
TELÈFON933912611
MATERIES- ES PRECISA DIRECTIU/VA AMB EXPERIÈNCIA DEMOSTRABLE MÍNIMA 10 ANYS. Fase de relleu de la direcció actual en estat de prejubilació. (Escola a Santa Coloma de Gramenet).
FUNCIONS I TASQUES- ES PRECISA DIRECTIU/VA AMB EXPERIÈNCIA DEMOSTRABLE MÍNIMA 10 ANYS. Fase de relleu de la direcció actual en estat de prejubilació. (Escola a Santa Coloma de Gramenet).
PERFIL- Mestre/a, llicenciat/da a fí de poder impartir classes a totes les etapes educatives. - Persona clarament defensora de l'escola concertada. - Persona que busqui estabilitat en la seva vida professional, donat què és un relleu.
IDIOMESCatalà, castellà i altres.
DURADAContracte indefinit
JORNADA LABORALJornada completa
HORARIMatins i tardes.
ETAPESEducació Infantil 1r cicle:
Educació Infantil 2n cicle:
Educació Primària:
Educació Secundària Obligatòria:

Cercador

Paraules clau
Província

Candidats

Registrar-me com a candidat a la borsa de treball de la Fundació Escola Cristiana de CatalunyaRegistrar-me com a candidat