Borsa de treball - Fundació Escola Cristiana

JESUS MARIA
Data publicació22/03/2024
TELÈFON934240230
MATERIESActivitat complementària d'anglès i jocs esportius a l'escola infantil Jesús Maria del carrer Tamarit (Barcelona).
FUNCIONS I TASQUESImpartir les classes d'anglès des de I2 fins a I5. També s'ha de realitzar la complementària de jocs esportius a I3, I4 i I5. Tasques secundàries: extraescolar d'anglès de dilluns a dijous amb infants de 2 a 5 anys.
PERFILDocent que sapiguer impartir classes dinàmiques i participatives que fomentin l'interès dels alumnes per l'anglès i l'esport. També es requereix habilitats comunicatives per facilitar l'aprenentatge.
IDIOMESCatalà, Anglès
DURADASubstitució
JORNADA LABORALJornada completa
HORARI9:00 a 18:00