Borsa de treball - Fundació Escola Cristiana

ADELA DE TRENQUELLEON
Data publicació10/01/2024
TELÈFON933074850
MATERIESCerquem substitució a l'ESO fins a final de curs de les següents matèries: - Tecnologia i Digitalització a 1r i 3r d'ESO - Optativa de Tecnologia a 4t d'ESO - Optativa de Robòtica a 2n i 3r d'ESO
FUNCIONS I TASQUESLes pròpies d'un professor de secundària: programació, docència i avaluació de les matèries. Adaptació de les matèries per a alumnes amb plans individualitzats. Coordinació amb la resta de l'equip docent.
PERFILLlicenciatura, Enginyeria o Grau reconegut per a la docència de la matèria de Tecnoligia i Digitalització. Màster de Professor de Secundària i Batxillerat. Es valoraran la capacitat de treball en equip i les capacitats relacionades amb entorns digitals.
IDIOMESCatalà (Nivell C2) , Anglès (Nivell B1)
DURADASubstitució
JORNADA LABORALJornada completa
HORARIJornada partida de dilluns a divendres